Helga kirjoitti:Ja mulle Apriliaa. Reiska oli vasta sijalla 18 mun vertailussa joten taisin ilmeisesti huijata tai en ymmärtäny mitä kysyttii

kummin vaa.
Tai sitten oot huijannu itteäs tuota nykyistä pyörää ostaessa. Ehkäpä se Helgan salarakas onkin Aprilia...
Joo, hiukan painotuksia muuttamalla saa aikaan erilaisia tuloksia, mutta top 5 tai top 10 pysyy aika samanlaisena, jos muuttaa esim. vain kahta kysymystä. Itse huijasin tai johdattelin itseäni mm. katekysymyksessä pykälää nakumpaan suuntaan siirtämällä ja jättämällä sylinterimäärän auki, mutta kylläpä tuo kärkilistan merkki silti pysyi samana.
Eli kuinka ollakaan, Ducati Monster 1100:aa pukkasi ykköseksi. Listan 2./3. oli KTM Supermoto/SupermotoR, joka sattumoisin tulikin eilen koeajettua.
Jos taas sylinterimäärän fiksasi kolmeksi, on listan top 5 rumppavoittoinen, eli näyttäis oleva vähän puutteellinen tuo lista eri merkkien ja mallien osalta. Kärkeen pukkas Street Tripleä ja 675 Daytonaa, (painotin keveyttä), tosin edellisen listauksen ykkönen ja kakkonen löytyvät edelleen top 10 -listalta, kappas vaan.
Elikkä joo, kyllähän tuo tulos ihan uskottava on ja tulos kelpais ihan hyvin, jos olis jotain uutta taas laittamassa, vaikka toiseksi mopoksi.